Puss In Boots | Full Movie (2011) - TS

Language: English | Genres: Comedy , Adventure , Animation | Subtitle: None


Sila ke Halaman Tutorial(Tonton) untuk mengetahui cara terkini menonton movie!

Kisah mengenai Puss (Antonio Banderas) dalam misi mencari telur emas yang dikatakan tersembunyi di sebuah katil di atas awan. Untuk mendapatkan katil tersebut, beliau perlu mencari kacang ajaib yang dikatakan berada di tangan dua orang penjahat. Apabila Puss mendegar tentang hal ini, beliau telah menjalankan misi memburu penjahat penjahat tersebut.

Puss berusaha untuk menangkap Jack (Billy Bob Thornton) dan Jill (Amy Sedaris), namun tiba tiba muncul seekor kucing bertopeng yang cuba untuk mengagalkan usaha Puss. Kucing bertopeng tersebut ialah Kitty Softpaws(salma Hayek) seorang pencuri Lagendaris. Kitty telah berkerjasama dengan Humpty Dumpty (Zach Galifianakis) dan sedang berusaha juga untuk mendapatkan kacang ajaib dari Jack dan Jill.

Pada mulanya Puss enggan membantu Kitty dan Humpty Dumpty tetapi setelah dipujuk, akhirnya Puss bersetuju.Mereka bertiga berjaya mendapatkan kacang ajaib tersebut dari Jack dan Jill telah menggunakannya untuk mengambil telur emas yang dijaga oleh seekor mocster yang ganas. Di luar pengetahuan Puss, Kitty Softpaws dan humpty Dumpty sebenarnya mempunyai rancangan buruk terhadap Puss.Apakah yang terjadi terhadap Puss??Ayuh kita saksikan di FotoMuveeCinema!

7 comments:

Pastikan anda tulis nama untuk comment disini!
Jika anda menulis nama, Admin akan berusaha untuk membalas comment atau masalah anda di sini!
Jika anda tidak menulis sebarang nama, Tindakan mendeletekan comment anda akan dilakukan!